Uzyskaj wypis i wyrys z ewidencji gruntów i budynków

Urząd Gminy w Magnuszewie
ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew
telefon: 48 621 70 25 fax: 48 621 71 05
Podstawa prawna
  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity — Dz.U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (tekst jednolity — Dz.U. z 2013 r. poz. 262 z późn. zm.),
  • Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jednolity — Dz.U. z 2016 r. poz. 1034 z późn. zm.),
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014 r. w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu obliczenia opłaty (Dz.U. z 2014 r. poz. 917 z późn. zm.).
Wymagane wnioski
  1. Kliknij w link Wydanie wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
  2. Kliknij Załatw sprawę.
  3. System przeniesie cię na stronę profilu zaufanego. Zaloguj się na swoje konto.
  4. Po zalogowaniu system przeniesie cię z powrotem na platformę ePUAP.
  5. Zaadresuj wniosek do starostwa powiatowego albo urzędu miasta, na terenie którego jest nieruchomość.
  6. Wypełnij wniosek.
  7. Kliknij Dalej, a potem Podpisz.
  8. Wyślij wniosek. Wyświetli się komunikat, że został wysłany. Dostaniesz urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP).
  9. Czekaj na informację od urzędu, ile masz zapłacić.
  10. Zapłać za wypis i wyrys. Szczegóły znajdziesz w sekcji.
  11. Odbierz gotowe dokumenty. 
Wymagane załączniki
Jednostka odpowiedzialna Urząd Gminy w Magnuszewie
Dokumenty do wglądu
Formularze papierowe -
Formularze na Portalu eObywatel
Formularze ePUAP
  1. Wydanie wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
  2. Więcej informacji
Opłaty
  • 140 zł – za elektroniczną wersję wypisu i wyrysu,
  • 150 zł – za wydruki wypisu i wyrysu.

Ceny dotyczą jednej nieruchomości w granicach jednego obrębu ewidencyjnego. Na przykład, jeśli w skład twojej nieruchomości wchodzi kilka działek położonych w jednym obrębie ewidencyjnym – zapłacisz 140 albo 150 zł za całość.

Możesz zapłacić:

  • przelewem na konto, które poda ci urząd,
  • w kasie urzędu.
Termin załatwienia sprawy

Urząd poinformuje cię, ile czasu potrzebuje na przygotowanie dokumentów. Masz 3 możliwości odbioru gotowego dokumentu (tak, jak zaznaczysz we wniosku):

  • w starostwie albo urzędzie,
  • pocztą,
  • e-mailem.
Tryb odwoławczy
Opłata za odwołanie
Uwagi

Kto może uzyskać

  • właściciel,
  • osoba, która ma prawo dysponować nieruchomością,
  • osoba albo przedsiębiorstwo, które ma prawne powody uzyskania takiego dokumentu.